به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این رقابت‌ها 45 راس اسب در پنج دور یک هزار و 400 متر و یک هزار و 800 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان افزون بر 360 میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های پنج گانه اهدا شد.
در دور اول که در مسافت یک هزار و400 متر برگزار شد امان محمد قلر عطا با اسب نغمه ناز زودتر از رقبا به خط پایان رسید و قهرمان شد و همچنین امیر حسین کریمی با اسب مرد ذاکر و محمد خوجملی با اسب مشعل میر رضوی به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در دور دوم نیز امین محمدی با اسب پریزمتیک عنوان اول را به دست آورد و قهرمان شد و جبرئیل قلرعطا با اسب گالیور (قائم) و امان محمدی قلر عطابا اسب مارال به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در دور سوم محسن یزدانفر با اسب لیبان شیردل موفق به کسب مقام اول شد و عنایت اله قلرعطا با اسب گیتار شیخ یزد و محمد خوجملی با اسب نسیم ایساتیس به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.
در دور چهارم که به مسافت یک هزار و 800 متر برگزار شد محمد خوجملی با اسب نامبروان سردار زودتر از خط پایان عبور کرد و قهرمان شد و محسن یزدانفر با اسب گلوله لرستان و امین محمدی با اسب ناخدا رفیع به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور پنجم محمد خوجملی با اسب گیلسان به مقام قهرمانی رسید و محسن یزدانفر با اسب مرداس مافی و امین محمدی با اسب میلان اشکذر به ترتیب دوم و سوم شدند.
مسابقات اسبدوانی قهرمانی کورس بهاره کشور در یزد به مدت سه هفته دیگر در مجتمع سوارکاری صفائیه یزد پیگیری می شود.
استان یزد دارای 300 باشگاه و افزون بر 6 هزار راس اسب اصیل عرب است .
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.