علی اکبر حبیب پور روز جمعه در سفر به یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موقعیت جغرافیایی یزد بخاطر قرار گرفتن در مرکز کشور و در کنار آن وجود چمن و استادیوم مناسب زمینه خوبی برای برگزاری مسابقات مهم در این استان است.
وی ادامه داد: تاکنون مسابقات خوبی در رشته فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در سطح ملی و رده های پایه در یزد برگزار شده و قطعا از برنامه های مهم فدراسیون بهره گیری از امکانات استان ها و یزد است .
نماینده فدراسیون فوتبال اظهار داشت: همکاری مسئولان اجرایی و ورزشی و همچنین وجود علاقه مندان به فوتبال و تعامل همیشگی و سازنده آنها نیز از دیگر عواملی است که باعث شده یزد میزبان مسابقات مهم کشوری شود.
حبیب پور گفت: مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان کشور در دو روز گذشته در استادیوم شهید نصیری یزد با همکاری بخش های مختلف خیلی خوب برگزار شده که امیدواریم نتایج مثبتی برای یزد و استان های دیگر داشته باشد.
وی افزود: حضور تیم های مختلف فوتبال در رده سنی پایه در مناطق مختلف کشور و ایجاد رقابت سازنده موجب ارتقای ورزش و کمک به توسعه آن برای سال های آینده می شود.
مسابقات فوتبال دسته اول نوجوانان باشگاه های کشور از روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه با حضور تیم های فولاد یزد ، پیام پرواز اصفهان، شاهین بوشهر و ذوب آهن اصفهان در یزد آغاز شده و عصر امروز (جمعه ) به پایان می رسد.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.