به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این اداره کل ، سعید نورایمانی افزود: کار نصب و راه اندازی این سامانه هفته آینده با حضور کارشناسان فنی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و خزانه کل کشور در یزد انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: با راه اندازی سیستم یاد شده، تمامی دریافت ها و پرداخت های ادارات دولتی الکترونیکی شده و از طریق این سامانه انجام خواهد شد.
وی شفافیت، سرعت، دقت و نظارت بهتر در انجام فعالیت های مالی را از مزایای خزانه داری الکترونیکی عنوان کرد و اظهار داشت: زیرساخت های لازم برای این کار در استان فراهم شده است.
رئیس خزانه معین استان یزد، حذف حساب های مازاد در دستگاههای اجرایی را از جمله اقداماتی برشمرد که در راستای انجام خزانه داری الکترونیکی در استان انجام شده است.
در طول 2 سال گذشته اقدامات موثری برای سرعت بخشیدن به فعالیت های مالی و شفافیت در عملکرد این بخش در استان یزد انجام شده است و مسئولان و متولیان امر تلاش دارند تا خدمات مالی به بهترین شکل ارائه شود.
به منظور ساماندهی حساب های بانکی، حدود دو هزار حساب بانکی هم عرض در استان یزد بسته و هفت حساب با عناوین خاص برای دستگاههای اجرایی بازگشایی شده است.
1968/6197 خبرنگار : رحمانی ** انتشار : فلاح
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.