به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه یزد ، سید محسن میرحسینی افزود: از این تعداد 2 هزار داوطلب در دانشکده فنی شهید صدوقی و بقیه در دانشگاه یزد به رقابت خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: آزمون کارشناشی ارشد روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه در دو نوبت در دو حوزه اصلی دانشگاه یزد و دانشکده فنی شهید صدوقی برگزار می شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: در آزمون امسال در یزد 46 درصد از داوطلبان زن و 54در صد مرد هستند که تعداد بانوان شرکت‌کننده شش هزار و 396 نفر و هفت هزار و 453 نفر بقیه آقایان هستند.
میرحسینی گفت: محل آزمون در دانشگاه یزد در سالن‌های غدیر ، فجر و ساختمان‌های ‌ توحید، امامت، معاد، پردیس علوم، سالن‌های فجر و غدیر است.
وی تصریح کرد: کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ از روز دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه جاری برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار گرفته است.
نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: باجه رفع نقص از روز سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه یزد، ورودی دانش، روبه‌روی سالن فجر دایر است .
میرحسینی گفت: داوطلبانی که برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دچار مشکل شده اند می‌توانند از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 به این مکان مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 38216066 تماس حاصل کنند.
وی با تاکید بر اینکه داوطلبان باید یک ‌ساعت قبل از شروع آزمون در سالن حضور داشته باشند افزود: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس‌دار برای ورود به جلسه آزمون برای کلیه شرکت‌کنندگان الزامی و به همراه داشتن تلفن همراه و ماشین‌ حساب در جلسه آزمون ممنوع است.
این مسئول گفت: تمام شرکت‌کنندگان در روز آزمون از ورودی های دانش واقع در بلوار دانشگاه و ورودی بصیرت واقع در بلوار شهیدان اشرف به دانشگاه یزد وارد شوند.
در استان یزد 100 هزار دانشجو در 60 مرکز آموزش عالی مشغول تحصیل هستند.
7536/6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.