حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی روزسه شنبه به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس در گفت و گو باخبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد وخاطره شهید منتظر القائم فرمانده سپاه پاسداران استان یزد اظهارکرد: پس از پیروزی انقلاب، لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد و آمریکا برای آزادسازی جاسوسان خود اقدام به طراحی حمله نظامی به ایران در قالب طرح دلتا کرد.
وی ادامه داد:‌ آمریکا به بهانه آزاد سازی گروگان ها با همه تجهیزات و امکانات نظامی زمینی و هوایی تا صحرای طبس لشکر کشی کرد اما به مدد الهی و نصرت پروردگار، با شکست خفت باری مواجه شد.
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: ماجرای طبس یکی از رسواترین شکست های توطئه امپریالیسم آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است بدون شک حادثه طبس و شکست مزدوران آمریکائی تمثیلی ماندگار و همیشگی برای کسانی که با چشم دل خویش، جز آنچه هست می بینند و تذکری است برای اثبات قدرت تامه الهی و سستی کید دشمنان است.
****
حضور حداکثری ملت در انتخابات نمونه بارز مردم سالاری دینی است
بخشدارمرکزی ابرکوه گفت: حضورحداکثری ملت درانتخابات نمونه بارز مردم سالاری دینی و خلق حماسی سیاسی است .
محمد جواد آقایی روزسه شنبه درجمع اهالی روستای صفی آباد وهروک، انتخابات را نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: به واسطه حضور باشکوه مردم درصحنه های مختلف انقلاب ، امروز شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان هستیم .
وی ادامه داد: 96 نفر برای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی ابرکوه نامزد هستند که از این تعداد 57 نفر به عنوان اعضای اصلی و 19 نفر بعنوان اعضای علی البدل انتخاب می شوند .
این مسئول تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در 19 روستای بخش مرکزی ابرکوه برگزار می شود که 13شعبه برای اخذ رای مردم بصورت ثابت و سیار درنظر گرفته شده است .
105 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ابرکوه پیش بینی شده است.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6014/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: کاظم شاملو*
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.