محمد زاده رحمانی روز یکشنبه در نشست مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان بافق با گرامیداشت یاد و نام شهدا و امام شهیدان و تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: روابط عمومی ها باید عملکرد دولت یازدهم و دستاورد های نظام اسلامی را برای مردم بازگو کنند.
فرماندار بافق نقش دولت را در سازندگی کشور مهم و موثر خواند و گفت: تمام روستاهای بالای 20 خانوار از جاده آسفالته، آب، برق، تلفن همراه و ثابت برخوردار هستند و گاز کشی به 22 روستای منطقه سبزدشت هم آغاز شده است.
وی به سفر اخیر رئیس جمهور به جنوب کشور اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار در سفره مشترک ایران و قطر، کشورمان موفق شد در برداشت معیانات گاز و نفت در پارس جنوبی از کشور همسایه سبقت بگیرد.
زاده رحمانی به نقش تاثیر گذار دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت، تحقیقات و فناوری، کشاورزی ، اقتصاد مقاومتی و تولید محصولات استراتژیک اشاره و خاطر نشان کرد: در بحث گندم کشور به خودکفایی رسیده و حتی سال 95 صادرات این محصول بر واردات آن پیشی گرفت.
وی اضافه کرد: دوبانده سازی خط راه آهن بافق - زرین شهر با شتاب ادامه دارد و هفته دولت 96 به بهره برداری می رسد.
این مسوول با بیان اینکه 6 کیلومتر دیگر از بزرگ راه یزد- بافق به زودی به بهره برداری می رسد افزود: با حل مشکلات پیمانکار هم اینک این محور با چند پیمانکار در حال دوبانده سازی است و طی چند ماه آینده بهره برداری از تمام مسیر 110 کیلومتری آغاز می شود.
زاده رحمانی به تکمیل طرحهای گندله سازی شهرک صنعتی، مجتمع فولاد و آهن و کلینیک تخصصی بیمارستان بافق اشاره کرد و گفت: طرحهای جوار معدنی این شهرستان با شتاب در حال تکمیل شدن است و با بهره برداری از آنها تحولی عظیم از لحاظ تولید و اشتغال در منطقه ایجاد خواهد شد.
آسفالت جاده بافق- نوق، بافق خرانق به طول 29 کیلومتر و برنامه ریزی های مهم گردشگری شهرستان بافق از دیگر مواردی بود که زاده رحمانی در این نشست به آنها پرداخت.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد هم در این نشست انتخابات پیش رو را یاد آور شد و گفت: روابط عمومی ها به عنوان بازوی پرتوان ادارات نقش مهمی در ارتباطات مردمی دارند و در فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای مهم ترین رکن ادارات هستند.
داوود پاک طینت افزود وقتی مشارکت در انتخابات چشمگیر باشد با قدرت به دشمن می گوئیم ما در خط ولایت هستیم و نظام اسلامی را دوست داریم.
وی اضافه کرد: حضور در انتخابات علاوه بر اینکه وظیفه شرعی، قانونی ، اخلاقی و اجتماعی است یک حق شهروندی محسوب می شود و باید با حضور خود پای صندوق های رای دشمن را بهت زده کنیم و با صدای بلند بگوئیم هر چه از زمان پیروزی انقلاب می گذرد مردم بیشتر به جمهوری اسلامی ایران عشق می ورزند.
235 نفر برای احراز کرسی شورای های اسلامی شهر و روستا در شهرستان بافق ثبت نام کردند.
2 داوطلب شورای اسلامی روستا و چهار نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر تاکنون انصراف دادند.
تعداد 33 نفر نامزد شورای اسلامی شهر و 196 نامزد در 26 روستای این شهرستان در کارزار انتخاباتی به رقابت می پردازند.
شهر بافق و روستای مبارکه هرکدام 5 نفر و مابقی روستاها هر یک سه نفر به شورای اسلامی شهر و روستا راه خواهند یافت.
54 شعبه اخذ رای، آرای بیش از 25 هزار نفر افراد واجدشرایط شهرستان بافق را جمع آوری می کنند.
29 اردیبهشت ماه سالجاری به طور همزمان در کل کشور انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
بافق با 50 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.
7543/ 6197 خبرنگار: اصغر عسکری**انتشار: فلاح
irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.