علیرضا ابوالحسنی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای انبارها و مراکز نگهداری کالا اعم از دولتی ، عمومی و خصوصی هستند مکلفند با مراجعه به مراکز ذخیره سازی کالا به آدرس اینترنتی www.nwms.ir که در حال راه اندازی است نسبت به ثبت نام مشخصات واحد ذیربط ، اقدام و یا به دستگاه ها و مراکز صادر کننده مجوز پروانه بهره برداری یا صنفی مراجعه نمایند.
وی افزود: منظور از انبار و مراکز نگهداری کالا مکانی است که کالا به آن وارد یا خارج و یا در آن نگهداری می شود و ورود و خروج کالا به آنجا مستلزم صدور بار نامه، حتی به صورت یک بار در سال است.
معاون فرماندار اشکذرخاطر نشان کرد: قاچاق کالا پدیده رایج است که اکثر کشورهای جهان درگیرآن هستند که کشور ایران هم به نوعی دچار این معضل است که چند سالی است که شدت آن بیشتر شده که دلیل آن سودآوری و پر سود بودن آن و برنامه ریزی نکردن لازم و مدون است.
وی تصریح نمود: دولت تدبیر و امید بنا به فرمایش رهبر معظم چند سالی است که مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار خود قرار داده و اقدام های قابل توجهی از سوی آن صورت گرفته و در حال انجام است که می توان به راه اندازی سامانه انبار اشاره کرد.
وی تصریح نمود: فرمانداری اشکذر فعالیتهای خوبی در امر قاچاق و مبارزه با آن داشته و نشست های کارگروه را به صورت منظم و مستمر بیش از دو برابر سال قبل برگزار و برای امسال نیز به جد پیگیراین مهم هست که جا دارد از همکاری و تعامل دستگاه ها در شهرستان بخصوص نیروی انتظامی ، صنعت، معدن و تجارت ، اتاق اصناف ، دادگستری و مرکز بهداشت تشکر و قدردانی کرد.
اشکذر در مسیر جاده ترانزیت و محل تردد کالاهای قاچاق قرار دارد.
مرکز شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری استان یزد است.
7546/ 6197خبرنگار: سعیده السادات خاتمی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.