به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر روز دوشنبه در دیدار مسئولان بیمارستان ضیایی اردکان ضمن قدردانی از پرسنل این بیمارستان افزود:
رضایت مطلق وجود ندارد و نمی توان رضایت همه را جلب کرد ولی می توان با سعی و تلاش آن را کاهش داد .
امام جمعه اردکان با بیان اینکه انتقاد کننده باید ابتدا نقد خود را به گوش مسئولان مربوطه برساند و اگر قابل رفع بود و با کوتاهی مسئول رفع نشد آن را مطرح کند تصریح کرد: اینکه در فضاهای مجازی از کوه کاه بسازند و براحتی عملکرد ارگان یا اداره ای را زیر سئوال ببرند نه تنها کار غیر اخلاقی است بلکه باید جوابگو هم باشند .
شاکر در زمینه خیری هم گفت: خوشبختانه در بهداشت و درمان اقدامات خیری بسیار خوبی انجام شده که قابل تقدیر است و بارها به مسئولان صنایع گوشزد شده است که باید به بخش بهداشت و درمان کمک کنند .
رئیس بیمارستان ضیایی اردکان هم در ادامه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد بیمارستان ضیایی در سال 95 افزود : حجم بالای خدمات و مراجعه کننده قطعا با ایراداتی همراه است که قابل انکار نیست ، مراجعه 144 هزار نفر به اورژانس ، 277 هزار نفر به پلی کلینیک تخصصی ، 128 هزار نفر مراجعه به پاراکلینیک و 17 هزار و 500 نفر بیمار بستری طی سال 95 قاعدتا درصدی هم نارضایتی و انتقاد به همراه خواهد داشت .
سلطان محمدی راه اندازی بخش روانپرشکی ، خرید تجهیزات جدید و حضور چندین فوق تخصص و متخصص جدید در بیمارستان را از دیگر اقدامات بیمارستان در سال گذشته عنوان داشت و اعلام کرد از سیاست های مسئولان بیمارستان بکارگیری تجهیزات به روز و مدرن و افزودن بخش های جدید در جهت سلامت مردم و جلوگیری از اعزام بیمار به مرکز استان و سایر شهر هاست .
سیدمحمد پورهاشمی مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های امام جمعه ، کار در بیمارستان را سخت و طاقت فرسا عنوان کرد و افزود : تا کسی در بیمارستان کار نکند نمی تواند شرایط را درک کند.
وی از تلاش مسئولان ، پزشکان و پرسنل بیمارستان و قدردانی کرد و گفت : با توجه به اجرای برنامه طرح تحول نظام سلامت و همچنین افزایش جمعیت ارائه خدمات هم با مشکلاتی همراه است .
پور هاشمی اجرایی نشدن طرح پزشک خانواده در کشور را از جمله نواقص بخش بهداشت و درمان کشور اعلام کرد و اضافه کرد : بسیاری از مراجعات بیماران به پزشکان متخصص و یا بخش های پاراکلینیکی غیر ضروری است و با داشتن پزشک خانواده این معضل تا حد زیادی حل می گردد .
بیمارستان ضیائی اردکان در سال 1388 با همت خانواده خیر مرحوم ضیائی ،تأمین اعتبار تکمیل و تجهیز بیمارستان در سفر ریاست محترم جمهور در سال 1385 ، وحمایت و پشتیبانی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در زمینی به مساحت 73 هزار مترمربع و زیربنای 12 هزار مترمربع شامل بخشهای اورژانس ، اطاق عمل ، دیالیز ، جراحی عمومی ، ارتوپدی ، اورولوژی ، گوش و حلق و بینی ،‌چشم ، زنان وزایمان ، ICU ، کودکان‌، داخلی ، عفونی ، داخلی اعصاب ، قلب و CCU ، فیزیوتراپی ، آزمایشگاه ، پاتولوژی و پلی کلینیک تخصصی مطابق با آخرین استانداردهای روز مراکز درمانی کشور وبا تجهیزات پزشکی مدرن و تجهیزات اداری به بهره برداری رسید .
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 5054 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: بهنام احمدی*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.