عبدالرضا دستا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سید علی ناظم ، محمد علی مختاری و حمید بهزاد پور به همراه تیم ملی ایران عازم مسابقات فوتبال ساحلی جام جهانی 2017 باهاما شدند.
وی ادامه داد: تیم ملی ایران در گروه B این رقابت ها با تیم های ملی مکزیک، ایتالیا و نیجریه همگروه است و رقابت از هفتم تا 17 اردیبهشت ماه در کشور باهاما برگزار می شود.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت:مسابقات جهام جهانی فوتبال ساحلی در قالب چهارگروه با حضور 16 تیم بصورت دوره ای برگزار می شود که امیدواریم تیم ایران با سرمربی یزدی خود حسین میرشمسی موفق باشد.
دستا گفت: بر اساس قرعه کشی انجام گرفته در گروه یک تیم های باهاما ، سوئیس ، اکوادور و سنگال در گروه دوم تیم های نیجریه ، ایران ، مکزیک و ایتالیا ، در گروه سه امارات ، پرتغال ، پاراگوئه و پاناما و در گروه چهار نیز تیم های برزیل ، تاهیتی ، ژاپن و لهستان حضور دارند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آخرین رده بندی اعلام شده از سوی سازمان جهانی این رشته همچنان در رتبه پنجم و اول قاره آسیا قرار دارد.
تیم های ملی پرتغال، روسیه، برزیل و ایتالیا بترتیب با 3440، 3204، 3158 و 2203 امتیاز در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند.
همچنین پس از تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تیم های ملی سوئیس، تاهیتی، ژاپن، پاراگوئه و امارات رده های ششم تا دهم جهان را به خود اختصاص داده اند.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.