به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ، علی جهازی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و همت و تلاش مجموعه همکاران سازمان تعاون روستایی و اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان از دی ماه سال 1395طی چندین مرحله بیش از یک هزار و 100 تن انواع پرتقال و 210 تن سیب مرغوب برای توزیع با نرخ مصوب در سطح استان تامین و ذخیره سازی شد.
وی افزود: با توجه به کشش بازار و جمعیت مرکز استان و شهرستان ها میوه ذخیره شده از طریق 88 محل عرضه در مرکز استان و 52 مرکز عرضه در سطح شهرستان های تابعه توزیع شد.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان اضافه کرد: با آغاز مرحله اول توزیع میوه تنظیم بازار در سطح استان یزد از 22 اسفند ماه سال 1395 تاکنون بیش از 875 تن سیب و پرتقال تنظیم بازار در سطح شهرستان های یزد و اشکذر و بیش از 418 تن سیب و پرتقال تنظیم بازار در سطح هشت شهرستان دیگر استان توزیع شده است.
جهازی درباره نوع و قیمت میوه عرضه شده در مرحله سوم اظهار کرد: از 26 فروردین ماه سال جاری مرحله سوم توزیع میوه تنظیم بازار با نرخ مصوب آغاز شده که بر اساس تصمیمات کمیته اجرایی ستاد تنظیم بازار استان و در راستای رفاه حال شهروندان در مرحله سوم، توزیع پرتقال والنسیای درجه یک از قرار هرکیلو 39 هزار ریال در دستور کار قرار گرفت.
وی درباره نحوه توزیع میوه عید هم گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در کمیته راهبردی توزیع میوه عید استان مقرر شد میوه ذخیره شده در سردخانه طبق برنامه بین میوه فروشان معرفی شده از سوی صنف میوه و تره بار استان، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های تعاونی مصرف کارکنان متقاضی توزیع شود.
وی یادآور شد: با کسب مجوزهای لازم و هماهنگی های صورت گرفته محل سازمان تعاون روستایی استان یزد نیز به عنوان یکی از مراکز توزیع میوه تنظیم بازار معین شده بود که به دلیل استقبال همشهریان و اعتماد مردم به مجموعه سازمان و شبکه مردمی تعاون روستایی استان از ابتدای زمان توزیع تاکنون بیش از 114 تن سیب و پرتقال تنظیم بازار از این محل ، میان مصرف کنندگان توزیع شده است.
1968/6197 تنظیم کننده : محمودرضا رحمانی ** انتشار: فلاح
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.