به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمدرضا ناصری روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز یزد افزود: دشمنان در فضای مجازی زمینه وقوع جرائم را برای جوانان و خانواده ها بوجود آورده اند و نباید در قبال آن بی تفاوت بود.
وی ادامه داد: دستگاه قضاء با همکاری سایر بخش ها و مردم و جوانان باید نسبت به آگاهسازی به توطئه های دشمنان و پیشگیری از بروز آسیب ها و ناهنجاری ها در جامعه در فضای مجازی اقدام نماید.
امام جمعه یزد گفت: بی تفاوتی نسبت به فضای مجازی خود زمینه وقوع بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی است بنابراین دستگاه قضاء و دادستان ها برای این موضوع اهمیت ویژه قائل شوند.
ناصری گفت: دستگاه قضاء نباید هیچگاه منتظر سایر دستگاه های اجرایی و مردم بماند چون مساله فضای مجازی و خطرات و آسیب هایی که دارد از چنان اهمیتی برخوردار است که باید نگاه ویژه ای برای آن داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: همه ما در قبال مسائل مختلف نظام و انقلاب اسلامی و نسل جوان و آینده کشور مسئولیت داریم و باید وظایف خود را جدی انجام دهیم.
ناصری گفت: انقلاب اسلامی به حراست همگانی نیاز دارد و همه باید با احساس تکلیف در قبال آن وظایف قانونی و شرعی خود را انجام دهند که رسالتی مهم و همیشگی است.
مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز یزد با حضور دادستان کل کشور ، استاندار یزد و مسئولان اجرایی برگزار شد که ضمن قدردانی از جمال قضاوتی به جای وی علی اکبر شمس به عنوان دادستان جدید معرفی شد.
7536/ 5054خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.