علی اصغر شریفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: دارندگان فیش‌های ثبت نام تا 31 تیر 85 در استان یزد، تا 10 روز فرصت دارند برای حج تمتع امسال نام‌نویسی کنند.

وی افزود: متقاضیان نام‌نویسی با در دست داشتن اصل فیش ودیعه‌گذاری، اصل  شناسنامه و کارت ملی به یکی از شعب بانک ملی مراجعه و مابه التفاوت وجه را پرداخت کنند.

شریفی ادامه داد: متقاضیان باید مابه التفاوت را تا سقف 100 میلیون ریال و پس از محاسبه اصل سود توسط بانک ملی، به حساب سازمان حج و زیارت واریز و رسید آن را دریافت کنند.

مدیر حج و زیارت استان یزد با بیان اینکه متقاضیان اعزام حج تمتع امسال حتما نیاز است دارای گذرنامه بین‌المللی تک نفره با تاریخ اعتبار تا پنجم اسفند 96 باشند، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود دو هزار نفر از یزد در قالب 15 کاروان در سال 96 به حج اعزام شوند.

شریفی خاطرنشان کرد: با شروع ثبت نام در کاروان‌های حج و زیارت در استان یزد، اولویت با آن دسته از افرادی است که در این مرحله اقدام به واریز هزینه اولیه کرده باشند.

وی با بیان اینکه اسامی مدیران و مشخصات کاروان‌ها، همچنین هزینه قطعی سفر حج تمتع متعاقباً به اطلاع متقاضیان می‌رسد، تصریح کرد: به دلیل آغاز ثبت نام امکان نقل و انتقال فیش حج تمتع فقط برای بستگان درجه یک ممکن و انتقال آن برای سایر افراد امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614376
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.