محمدرضا جعفری خرمی در حاشیه نشست با مسئولان ابرکوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ابرکوه با اشاره به کمک 15 میلیارد ریالی مردم استان یزد به عتبات عالیات، اظهار داشت: از این میزان، دو کیلوگرم طلا و سکه بوده که از سوی مردم استان یزد برای بازسازی عتبات عالیات عراق اهدا شده است.

وی افزود: سال گذشته مردم این استان علاوه بر اهدای 12 میلیارد و 500 میلیون ریال وجه نقد، پنج میلیارد ریال نیز در قالب اجناس شامل کاشی، سرامیک، فرش و پتو به ستاد بازسازی عتبات اهدا کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد خاطرنشان کرد: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی(ع) روز گذشته مقدار 600 کیلوگرم شیرینی مرغوب یزدی به ارزش 100 میلیون ریال از مز هوایی فرودگاه شهید صدوقی یزد به نجف ارسال و تحویل مسئولان حرم حضرت علی(ع) داده شد.

خرمی با بیان اینکه در اسفند سال گذشته و فروردین امسال 40 نفر بنا و استادکار یزدی برای بازسازی حرمین شریفین سامرا اعزام شدند، تصریح کرد: برای بازسازی حرمین شریفین عسکرین(ع) در سامرا نیاز به بنا، نماکار، سنک کار، حسابدار، کاربر کامپیوتر است و افراد متقاضی به ستاد عتبات عالیات یزد مراجعه تا اعزام شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد تصریح کرد: مردم مومن شهرستان ابرکوه در کمک به بازسازی عتبات عالیات عراق مشارکت خوبی داشتند که در همین زمینه سال گذشته بیش از 300 میلیون ریال بصورت نقدی کمک کردند.

 این مسئول از مردم خیر استان یزد خواست همچنان کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 1-365-814-3428 بانک انصار واریز و کمک‌های غیر نقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات در سطح استان تحویل دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612569
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.