به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساخت واحد آموزشی خیرساز "امیرمظفر رحیمیان" اظهار داشت: خوشبختانه استان یزد یکی از استان‌های نمونه در بحث حضور و مشارکت خیران در بحث مدرسه‌سازی است.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت خوبی که تاکنون خیران در بحث مدرسه‌سازی داشتند، خوشبختانه بسیاری از مدارس نامناسب استان یزد بازسازی شده و تعداد قابل توجهی هم مدرسه خیرساز ایجاد شده است به گونه‌ای که 35 درصد مدارس یزد خیرساز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد:  در مجموع موضوعات مختلف هم استان یزد یکی از استان‌های سرآمد کشور در زمینه جلب مشارکت خیران است و خیران یزدی اقدامات نمونه و بسیار خوبی در این حوزه انجام داده‌اند.

طالبی گفت: قطعا دولت بدون کمک خیران امکان ایجاد مراکز گسترده‌ای که تاکنون توسط خیرین گرامی ساخته شده را نداشت و به همین دلیل باید همیشه قدردان این افراد باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج بیش از پیش فعالیت‌های خیری در سطح جامعه، عنوان کرد: فعالیت‌های خیری و ساخت و سازها به ویژه در ارتباط با اماکنی از جمله مدارس، از جمله کارهای خیری است که به عنوان بهترین باقیات و صالحات برای افراد باقی می‌ماند.

مسعود رحیمیان خیر این واحد آموزشی که در دو هزار و 860 متر مربع و در چهار طبقه احداث می‌شود، هم در این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه کلنگ این واحد آموزشی به زمین خورد و این مدرسه را با نام فرزندم "امیرمظفر رحیمیان" که دارفانی را وداع گفته احداث می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم این مدرسه در دو هزار و 860 متر مربع و با اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون تومان در امامشهر یزد احداث می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610855
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.