به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد در توضیح این مطلب افزود: روز هجدهم آبان ماه رده بندی استانهای کشور طی نامه ای از سوی فرهاد دژپسند دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور به دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور اعلام شده است.

حمیدرضا نصیری زاده افزود: این رده بندی بر اساس گزارش استانداران، گزارش دبیر ستاد های استانی و همچنین گزارش عملکرد ستادهای استانی بر اساس چارچوب از قبل تعریف شده، صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد تصریح کرد: استان یزد در این رده بندی با کسب رتبه چهارم، در بین استان های "خوب" قرار گرفته است.

وی افزود: در این امتیاز بندی، استان های هرمزگان، مرکزی و کرمان در رده های اول تا سوم قرار دارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در پایان با قدردانی از استاندار محترم بعنوان رئیس ستاد استان، اعضای ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی، اعضای کارگروه های نه گانه ذیل ستاد و همکاران دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی مستقر در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ابراز امیدواری کرد تا با تلاش جمعی و موثر همه اعضا، مصوبات مهم ستاد اجرایی گردد و اثرات سیاست های اقتصاد مقاومتی در اقتصاد کشور بیش از پیش هویدا گردد.

گفتنی است «ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی» استان یزد متناظر با ستاد ملی و با حضور 20 عضو دولتی و 12 عضو غیر دولتی (نمایندگان بخش های مختلف اقتصادی استان از جمله صنعت، کشاورزی، خدمات و ...) به ‌ریاست استاندار و دبیری رئیس سازمان برنامه و بودجه تشکیل یافته و علاوه بر برگزاری جلسات مربوطه در سال 94، تاکنون نسبت به برگزاری 13 جلسه هدفمند و منظم در سال 95 اقدام نموده و 95 طرح و پروژه را بعنوان مصوبه به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اعلام کرده است. 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610335
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.