به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار ایرج کاکاوند امشب در نشست ستاد احیای استان یزد با اشاره به اینکه در تعطیلات امسال کمترین میزان تصادف و جریمه رانندگی در یزد ثبت شد، اظهار داشت: خیلی از مسافران نوروزی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مستقر شدند و به همین دلیل ایستگاه‌های نوروزی پلیس با حضور پلیس مرد و زن تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشخبتانه در این زمینه مشکل ناامنی نداشتیم و گزارشی به رده‌های انتظامی و ایستگاه‌های نوروزی مستقر در مراکز انجام نشد.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه پلیس راهور و پلیس راهنمایی و رانندگی تمام توان خود را برای بالا بردن سطح امنیت جامعه به کار بستند، گفت: در بحث آمد و شد هم شاهد کاهش تصادفات فوتی و جرحی در این ایام بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: بیش از چهار تن مواد مخدر در طرح نوروزی کشفیات داشتیم که نزدیک به یک پنجم کل کشفیات طرح نوروزی کشور بود.

در بحث سرقت‌ها هم کاهش محسوسی را مشاهده کردیم به ویژه اینکه در بحث سرقت از منازل نسبت به مدت مشابه قبل کاهش بیش از 35 درصدی را داشتیم.

کاهش سرقت‌ها به گونه‌ای بود که در کل ایام تعطیلات نوروزی امسال، میزان سرقت‌ها کمتر از یک روز سرقت در سنوات گذشته بوده که نشان دهنده تلاش نیروهای انتظامی و نظامی در راستای تامین امنیت است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609245
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.