به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمد رضا ناصری روز شنبه در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی استان یزد افزود: بهره گیری از شبکه های اجتماعی به جای ارتباطات خانوادگی از عوامل اصلی بی توجهی به کانون گرم خانواده است.
وی ادامه داد: وضعیت کنونی در جامعه ما بنحوی است که در یک خانه تمام اعضا اگر در کنار هم حضور داشته باشند ولی هر کدام به موبایل و شبکه‌های اجتماعی مشغول هستند و ارتباطی با هم ندارند.
امام جمعه یزد اظهار داشت: استفاده افراطی از موبابل و شبکه های اجتماعی موجب کاهش سطح محبت‌ها و علاقه‌های خانوادگی و ارتباطات است و برخی معضلات فرهنگی و اجتماعی به همراه دارد.
ناصری گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره با برنامه های فرهنگی مختلف خود به دنبال ضربه زدن به مردم و خانواده ها و فروپاشی کانون خانواده و دامن زدن به معضلات فرهنگی در میان نسل جوان هستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: برای مقابله با آسیب های فرهنگی و اجتماعی باید روز به روز ایمان و مسائل معنوی در بین مردم و بخصوص جوانان و خانواده ها تقویت شود.
ناصری گفت: اگر ایمان به درستی در بین افراد جامعه و خانواده ها حضوری جدی و عملی داشته باشد قطعا شاهد کاهش ناهنجاری ها ، آسیب ها و سایر معضلات فرهنگی خواهیم بود.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.