به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا فیاض در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی استان یزد، با اشاره به اینکه استان یزد یکی از استان‌های پیشرفته صنعتی کشور است اظهار داشت: از جمله مهمترین مسائلی که در بحث تولید باید به آن توجه صورت گیرد، بحث برندسازی است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تولید از نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی کشور برخوردار است ولی برندسازی در کنار توسعه اقتصادی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه ویژه صورت گیرد.

معاون توسعه، مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: خوشبختانه کشور ما از لحاظ نیروی انسانی توانمند و متخصص در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و ظرفیت‌های فراوانی در کشور هست که باید از آنها استفاده کنیم.

فیاض به ضرورت بهره‌گیری از نیروهای بومی در زمینه ارتقای تولید و اشتغال در کشور تاکید کرد و گفت: خوشخبتانه استان یزد در زمینه استفاده از نیروهای متخصص و حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در جایگاه بسیار خوبی نسبت به استان‌های دیگر قرار دارد.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهمی که در ارتباط با صنعت استان یزد باید به وجود آید، توجه ویژه واحدهای صنعتی و مسئولان در زمینه تجمیع و استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای ایجاد توسعه همه جانبه اقتصادی است.

معاون توسعه، مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت از مسئولان دستگاه‌های خدماتی خواست تا در راستای تحقق شعار سال، از واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605534
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.