به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام کاظم راشد یزدی شنبه شب در جمع مردم مهریز به نقش روحانیون شیعه در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام جمعه فقید مهریز فردی مبارزه و انقلابی بود.
وی ادامه داد: مرحوم حجت الاسلام علی برهان در طول عمر پربرکت خود در سنگر نمازجمعه و بر حسب نیاز در جاهای مختلف دیگر با جدیت از اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی دفاع کرد.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: روحانیون و علمای دین همواره در طول تاریخ برای تحقق اهداف عالیه مکتب اسلام و قرآن از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند و با قدرت ماموریت های الهی خود را انجام داده اند.
راشد یزدی گفت: باید همواره از نقش و فعالیت های علمای دین قدردانی کرد و به نقش الگویی آنها عنایت داشت که رسالتی مهم و اثر بخش در طول تاریخ است و موضوع مهمی است.
وی همچنین به شهادت ائمه هدی (ع) ، امام علی هادی (ع) و مصائب ، فضائل و مناقب این امام همام اشاره کرد و برای تحقق اهداف آنها از مردم و جوانان به لزوم فعالیت مضاعف تاکید نمود.
حجت الاسلام علی برهان روز دهم فروردین ماه در سن 76 سالگی در بیمارستان شهید صدوقی (ره) یزد بر اثر بیماری ریوی به رحمت ایزدی پیوست.
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.