سرهنگ احمد مظفری عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رفت و آمد کامیون ها در مسیرهای منتهی به تمامی مناطق ییلاقی استان بخصوص در شهرستان های تفت و مهریز ممنوع است.
وی علت منموعیت رفت وآمد کامیون ها را در این مسیرها بخاطر حجم زیاد تردد وسایل نقلیه سواری و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی در طول تعطیلات امسال ذکر کرد .
رییس پلیس راه استان یزد گفت: نیروهای پلیس راه در ابتدای این مسیرها مستقر هستند و با رانندگان متخلف که به قانون بی توجه باشند طبق مقررات برخورد جدی خواهند داشت .
مظفری خاطر نشان کرد: ممنوعیت رفت و آمد انواع کامیون ها در محورها و جاده های اصلی و فرعی منتهی به ییلاقات استان یزد از امروز تا یکشنبه شب 13 فروردین ماه است .
وی با اشاره به اینکه در روزهای تعطیل رفت و آمد به مناطق ییلاقی استان و بخصوص شهرستان های تفت و مهریز افزایش می یابد بر رعایت کامل مقررات توسط رانندگان تاکید نمود .
این مسوول بر حضور پلیس و گشت های محسوس و نامحسوس در تمامی محورها و جاده های ارتباطی استان خبر داد که با اشرافیت کامل وظایف خود را انجام می دهند .
مظفری با اشاره به اینکه حجم زیادی از تصادفات در سطح استان یزد بخاطر بی توجهی موتورسوران است از آنها خواست تا حتما از کلاه امینی استفاده کنند .
مسیر های منتهی به مناطق ییلاقی تفت و مهریز و بویژه مناطق خوش آب و هوای ده بالا، طزرجان، سانیج، درگاهان و چشمه تامهر در تفت و چشمه غربالبیز و روستاهای ییلاقی تابعه آن و دهستان میانکوه مهریز همواره شاهد خیل حضور مردم و مسافران است.
7536 /6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.