به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد رضا تابش شامگاه چهارشنبه در همایش دست اندرکاران ورزش استان یزد افزود: برای توسعه همه جانبه ورزش یزد در قالب رشته های مختلف باید همچنان بخش خصوصی دولت را یاری دهد.
وی ادامه داد: سرانه سالن‌های ورزشی سرپوشیده استان حدود 20 سانتی متر است و باید با برنامه ریزی و مدیریت قوی این میزان را تا یک متر مربع برای هر نفر در سطح استان افزایش دهیم.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ورزش دارای مسائل و مشکلاتی است که قطعا بخش زیادی از آن به اعتبارات مربوط می شود و باید بر حسب نیاز اقدامات لازم بعمل آید.
تابش گفت: با هماهنگی ، برنامه ریزی و مدیریت جدی و صحیح می توان برای توسعه بیش از گذشته ورزش و اعتلای آن در سطح استان گام های بهتر و مهمتری را برداشت.
وی به اهمیت موضوع اقتصاد در ورزش اشاره و تصریح کرد: موفقیت در ورزش قهرمانی مستلزم این است که اقتصاد ورزش را ساماندهی کنیم و برای تحقق آن به طرح و برنامه مدون نیاز است .
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجلس تسهیلات خوبی برای سرمایه گذاران ورزشی بخش خصوصی در نظر گرفته تا حامیان مالی وارد عرصه فعالیت و کار در ورزش شوند.
تابش همچنین به تسهیل اقدامات مرتبط با ازدواج و پرداخت وام 100 میلیون ریالی به زوج های جوان اشاره و گفت: باید با مدیریت قوی برای حل و فصل مسائل و مشکلات جوانان اقدام کرد.
استان یزد دارای 47 هیات استانی و 250 هیات شهرستانی و 60 هزار بیمه شده ورزشی است .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.