مهدی میرشمسی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از حضور پرشور تماشاگران در مجموعه ورزشی سلمان محمود آباد برای تشویق و حمایت از تیم گلساپوش افزود: حضور تماشاگران و همراهی آنها نقش مهمی در کسب پیروزی داشت.
وی ادامه داد: مسابقه بین دو تیم مقاومت گلساپوش یزد به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های جهان در مقابل تیم مدعی لکوموتیو مسکو بسیار فنی و در سطح خیلی بالایی برگزار شد.
سرمربی گلساپوش یزد گفت: دو تیم در طول مسابقه خیلی جدی و نزدیک با هم رقابت کردند و بازیکنان مقاومت گلساپوش با حمایت هواداران خود از لحظات بدست آمده بنحو شایسته برای کسب پیروزی استفاده کردند.
میرشمسی خاطر نشان کرد: هدف تیم ما از ابتدای مسابقات در یزد ارائه بازی های فنی و دقیق بود که تاکنون با همراهی نفرات انجام شده و قطعا تا روز پایانی به هدف خود ادامه می دهیم .
وی تصریح کرد: هر مسابقه دارای شرایط خودش را دارد و در روز چهارشنبه نهم فروردین ماه در آخرین دیدار در جام باشگاه های جهان به مصاف تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال می رویم .
از مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های جهان دیشب تیم مقاومت گلساپوش یزد به عنوان میزبان و نماینده کشور ایران در مسابقات در یک دیدار خیلی نزدیک تیم لکوموتیو مسکو را پنج بر چهار شکست داد.
نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان با حضور چهار تیم مقاومت گلساپوش یزد ، لوانته اسپانیا ، اسپورتینگ لیسبون پرتغال و لکوموتیو مسکو از روز دوشنبه هفتم فروردین ماه در زمین محمود آباد یزد آغاز شده و امروز /چهارشنبه/ به پایان می رسد .
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.