به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مراسم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ، رئیس هیات فوتبال ، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش و جمعی از ورزشکاران و خانواده ها انجام شد.
شرکت کنندگان در این آیین با تقدیم شاخه های گل و توزیع شرینی موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و راهیابی به جام جهانی را تبریک گفتند.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد در این مراسم گفت: کسب عنوان قهرمانی با هدایت های سرمربی یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و ارائه بازی های خوب بازیکنان استان نقش مهمی در توفیق این تیم داشته است.
مسعود شریعی خاطرنشان کرد: با فعالیت های باشگاه مقاومت گلساپوش یزد که نفرات آن بومی هستند شاهد یک تحول در رشته فوتبال ساحلی استان و نقش موثر آنها در کشور و تیم ملی هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد خاطر نشان کرد: تجلیل از مدال آوران و قهرمانان یک افتحار و وظیفه همیشگی است که امیدواریم سرمربی و بازیکنان یزدی تیم ملی همچنان در ادامه کار خود موفق باشند.
شریعتی همچنین ابراز امیدواری کرد تا تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بتواند در مسابقات جام جهانی 2017 باهاما به عنوان یکی از نمایندگان قاره آسیا موفق باشد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به تازگی در مسابقات مالزی با غلبه بر تمام حریفان به مقام قهرمانی آسیا دست یافت و جواز حضور در رقابت های جام جهانی باهاما را که در اردیبهشت سال آینده برگزار می شود، کسب کرد.
محمد حسین میرشمسی به عنوان سرمربی و همچنین سید علی ناظم ، محمد علی مختاری و حمید بهزاد پور همگی یزدی هستند.
استان یزد دارای سه تیم شامل مقاومت گلساپوش یزد و برسام و کویر اردکان در لیگ برتر ساحلی باشگاه های کشور است.
7536/ 5054خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.