به گزارش ایرنا ، محسن صادقیان روز یکشنبه در جمع راهداران خاتم افزود: فرهنگ سازی در زمینه رانندگی یکی از مواردی است که باید با اجرای ایده های نو بتوانیم خسارتها و آمار تلفات را کاهش دهیم .
وی اظهار کرد: شهرستان خاتم با توجه به پتانسیل ویژه ای که دارد و همچنین به عنوان یکی از شریان های اصلی جاده ای قابلیت توسعه و بهسازی راههای ارتباطی را دارد.
این مسئول عملکرد ناوگان مسافربری شهرستان را خوب دانست و تاکید کرد: افزایش کیفیت این ناوگان ها یکی از اولویت های راهداری و حمل و نقل جاده ای است و شرکت های مسافربری موظفند خدمات خوب به مردم ارائه کنند و در مقابل هر گونه کم کاری باید پاسخگو باشند.
وی یادآور شد: نطارت بر بحث مسافربری در همه نقاط استان و همچنین شهرستان خاتم لازم و ضروری است و باید در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شود.
وی همچنین به بحث حمل و نقل کالا اشاره کرد و گفت: نظارت بر بخش حمل و نقل کالا نیز بایدبصورت جدی دردستور قرارگیرد و امید داریم شهرستان خاتم نیز در این بخش در سالهای آینده بتواند به موفقیت های خوبی دست یابد.
صادقیان با اشاره به جداسازی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از اداره راه و شهرسازی افزود: استان یزد سومین استان کشور در این زمینه بوده که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در سالجاری در آن شکل گرفته است.
شهرستان خاتم با 40 کیلومتر راه اصلی، 144 کیلومتر راه فرعی ، 70 کیلومتر بزرگراه و 235 راه روستایی، گستره وسیعی از شبکه راه های استان یزد را تشکیل می دهد.
این شهرستان با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.