به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، مصطفی سالاری یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: برنامه‌ریزی تحول بخش در حوزه جوانان نیازمند شناخت کافی از نیازها، ظرفیت‌ها ،مطالبات و مخاطرات پیش روی یک جوان امروزی است.
فرماندار یزد با اشاره به اینکه نیازهای جوانان در دنیای امروز بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است تصریح کرد: بسیاری از امور مانند اشتغال و مسکن مرتبط با جوانان نیازمند برنامه بلند مدت است ولی بخش وسیعی از نیازهای جوان امروز با خرد جمعی و همکاری لازم دستگاه‌های مرتبط در فواصل زمانی کوتاه پاسخ داده خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید فضای آزاد و روحیه بخشی را برای جوانان فراهم ساخته و تلاش کرده تا حرف جوانان را شنیده و تا حد ممکن آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها سهیم کند.
سالاری گفت: درخشش و افتخارآفرینی جوانان ایران‌زمین در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نشان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و سیاسی دارد.
فرماندار یزد اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که در سطح وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان صورت گرفته است شاهد افزایش فعالیت‌های این بخش باشیم.
آخرین برآوردهای ثبت جمعیتی استان یزد حکایت از این دارد که در حال حاضر حدود 25 هزار نفر از گروه جمعیت جوان استان خارج و به گروه میانسالی وارد شده‎‎اند در مقابل جمعیتی که وارد گروه سنی 15 سال و جایگزین جمعیت جوان استان شده‌اند، حدود 24‌ هزار نفر اعلام شده است .
بر اساس سرشماری نفوس و مسکن،جمعیت استان یزد در سال 1390 یک میلیون و چهارهزار و 770 نفر بوده است که از این تعداد، 31.3 درصد جمعیت استان به جمعیت جوان 20 تا 34 ساله اختصاص دارد.
7537 / 5054خبرنگار: مسعود میرجلیلی**انتشار : بهنام احمدی **
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.