به گزارش سه شنبه شب روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد ، محمدصادق فرجی در مجمع انتخاباتی هیات کاراته یزد گفت:المپیکی شدن کاراته اتفاق بسیار بزرگی است و نگاه ما را به سمت و سوی موفقیت در این رویداد معطوف کرده است .
وی ادامه داد:طوری که برنامه های ما برای المپیک آغاز شده و تلاش حداکثری خواهیم کرد تا در آن رویداد عظیم برای ایران افتخارات ماندگاری را به ارمغان آوریم.
وی یکی از مهمترین برنامه های فدراسیون کاراته را برنامه ریزی برای کسب سهمیه المپیک 2020 عنوان کرد و گفت :بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و رقابتهای قهرمانی آسیا دو رویداد مهم پیش رو است که فدراسیون کاراته برای همه رویداد های مهم این رشته قبل از بازی های المپیک برنامه دارد تا در نهایت کاراته به یکی از رشته های مهم و مدال آور ایران در بازی های المپیک 2020 تبدیل شود.
رئیس فدراسیون کاراته اظهار داشت: با توجه به تغییر نگاه ها و انتظارات از این رشته وظیفه ما و هیات های استانی سنگین تر از گذشته شده و براین اساس باید با برنامه ریزی و تلاش زمینه حضور علاقمندان در این رشته بیش از پیش فراهم تا قهرمانان زیادی تربیت شوند.
فرجی اضافه کرد: استان یزد از ظرفیت های خوبی در رشته کاراته برخوردار است و باید با استفاده صحیح از ظرفیت ها و بکارگیری نیروهای متخصص و همچنین برگزاری دوره های مختلف آموزشی داوری و مربیگری به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.
وی در پایان گفت: استعدادیابی یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه شود و با شناسایی نخبه ها و مستعدین کار قهرمان پروری از سوی هیات ها انجام شود تا آینده این رشته تضمین باشد.
استان یزد 46 هیات ورزشی و 60 هزار ورزشکار دارد و هیات کاراته در مناطق و شهرستان های استان با سه هزار ورزشکار فعال است.
7536/ 5054 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.