علیرضا میرجلیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اتفاقات ایجاد شده در پایان این بازی افزود: مسابقه بین تیم های انصار بافق و فولاد یزد در هفته سوم لیگ برتر جوانان استان یزد در زمین ورزشگاه کارگران برگزار شد.
وی ادامه داد: این مسابقه در چارچوب مقررات تا پایان و مهلت مقرر برگزار شد و بازیکنان دو تیم به همراه کادرفنی و سرپرستی خود به رختکن ها رفتند.
میرجلیلی ادامه داد: یکی از بازیکنان تیم انصار بافق با هواداران خود که هنوز داخل رختکن نشده بودند با تماشاگران حاضر در سکوی ورزشگاه درگیری لفظی پیدا نمودند.
وی خاطر نشان کرد: بعد از این جریان تعدادی از بازیکنان تیم انصار بافق از فنس ورزشگاه بالا رفته و روی سکو با تماشاگرها درگیری فیزیکی پیدا کردند که به رغم وساطت عوامل برگزار کننده نتیجه ای در بر نداشت.
مسئول کمیته مسابقات هیات فوتبال استان یزد گفت: در برخی شبکه های اجتماعی و سایت ها مطالبی در خصوص این دیدار منعکس شده که واقعیت ندارد و تمام مسابقات طبق مقررات برگزار می شود.
میرجلیلی گفت: گزارشی در خصوص مسائل بعد از این بازی تهیه که برای بررسی و تصمیم به هیات فوتبال تسلیم که قطعا با دقت نظر، موضوع بررسی و اقدام های لازم بعمل خواهد آمد.
وی ابراز امیدواری کرد تا رسانه های مختلف و شبکه ها برای انعکاس اخبار و مسائل همواره اصول اخلاقی و حرفه ای را در نظر گرفته و از تشویش اذهان عمومی خودداری کنند.
در مسابقات لیگ برتر جوانان استان یزد 6 تیم بصورت دوره ای مسابقات خود را برگزار کردند که در پایان تیم شهدای بافق به مقام قهرمانی رسید.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.