محمد عادل زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم وحدت توانایی های خوبی دارد و اگر همه با هم باشیم بدون شک بقا در لیگ و حفظ سهمیه فوتبال استان یزد دور از دسترس نیست.
وی در خصوص تمرین نکردن باریکنان در چند روز گذشته که برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی به آن پرداخته بودند تصریح کرد: بزودی جلسه ای در این خصوص تشکیل و مسائل حل و فصل می شود.
مدیر عامل تیم فوتبال وحدت یزد اظهار داشت: بعد از مسابقه در برابر تیم اکسین و شکست سه بر صفر در خانه در مقابل آن تیم از نفرات خواسته شد در دیدارها جدی تر باشند که همین امر موجب رنجش تعدادی شده بود.
عادل زاده گفت: حتی قبل از بازی با تیم اکسین البرز مبلغی به ‌عنوان پاداش برای بازیکنان تیم در نظر گرفته بودیم تا در صورت کسب نتیجه به آنان پرداخت کنیم.
مدیرعامل تیم فوتبال وحدت یزد گفت: قطعا تیم وحدت دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که امیدواریم با همدلی ، همکاری و همراهی همگان بتوان ادامه مسابقات لیگ را با جدیت پیگیری کرد.
عادل زاده در خصوص تغییر کادر فنی تیم گفت: هنوز در این رابطه تصمیمی برای تغییر کادر فنی نداریم اما باید در جلسه های آینده با هیات مدیره موضوع بررسی و در این زمینه تصمیم‌گیری شود.
وی تصریح کرد: همه باید در کنار هم تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ آزادگان را حمایت کنیم تا ضمن حفظ سهمیه بتوان بازی های آبرومندانه را از خود نشان دهند.
طی سه روز گذشته بازیکنان تیم فوتبال وحدت یزد به رغم حضور در زمین از تمرین خودداری کرده اند .
تیم فوتبال وحدت یزد هم اکنون با 19 امتیاز در مکان هفدهم جدول 18 تیمی این رقابت ها قرار دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.