به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری در خطبه های این هفته نماز جمعه هرات افزود: امامان و پیامبران در دوران حیاتشان خدمت رسانی و کمک به محرومان را سرلوحه کار خود قرار می دادند و مسئولان باید با الگو گرفتن از آنها دستگیری از محرومان را از اصلی ترین کارهای خود قرار دهند.
وی ضمن بیان نامگذاری سالجاری به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری تاکید کرد: اکنون در هفته های پایان سال قرار داریم مسئولان باید تمام اقداماتی را که در این راستا انجام داده اند اطلاع رسانی کنند.
خطیب نماز جمعه هرات اظهار کرد: مبارزه با فساد و جلوگیری از ورود کالا ی قاچاق نیز از دیگر مواردی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و باید اقدامات اجرا شده در این زمینه را نیز به اطلاع مردم برسانند.
وی تصریح کرد: جلوگیری از ورود کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی از اهمیت ویژه ای در راستای تحقق شعار امسال قرار داشته است چرا که حمایت از تولید داخلی علاوه بر ایجاد اشتغال موجب رونق اقتصاد کشور نیز خواهد بود.
امام جمعه هرات با اشاره به اینکه شهرستان خاتم در هفته ای که گذشت میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس بوده است، تاکید کرد: امروز کسانی در کشور تشیع شدند که نسل های سوم و چهارم انقلاب هیچگونه آشنایی با آنها ندارند و ما باید درس ها و پیام هایی که آنها برای این نسل ها داشتند به آنها یادآوری کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری گفت: تداوم انقلاب که برای بدست آوردن آنها خون جوانان زیادی از کشور اهدا شده است با پیروی و حمایت از مقام معظم رهبری است و باید نفوذ و فتنه های دشمن را در این خصوص خنثی کنیم.
وی افزود: وحدت و یکپارچگی، حمایت از ولایت فقیه، ایستادگی در مقابل استکبار و تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی درس هایی است که شهدا برای جوانان امروز داشته اند و باید ما از آنها پند بگیریم و به آنها عمل کنیم.
وی یادآور شد: پیام دیگر شهدا رعایت عفت و پاکدامنی و جلوگیری از تهاجم دشمن در راستای از بین بردن هویت اسلامی از مواردی است که شهدا از مردم انتظار دارند.
جعفری خاطرنشان داشت: ما باید آرمان های انقلاب را زنده نگه داریم و به عنوان یک جریان پویا در راستای تحقق اهداف آن گام های موثر و لازم را برداریم.
7534/ 6197 خبرنگار: صغری حیدری** انتشار: محمدحسین فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.