به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام علی شیرازی پنجشنبه شب در یادواره شهدای مدافع حرم در یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان از هیچ کوششی برای ضربه زدن به نظام ما دریغ نکرده اند.
وی ادامه داد: تهاجم نظامی به ایران اسلامی توسط صدام با حمایت های گسترده غرب و آمریکا نه تنها سودی برایشان نداشت که روز به روز در میان ملت ها ذلیل تر شدند و ماهیت آنها در تجاوزگری و جنایت مشخص شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: ملت ایران و رزمندگان اسلام با اتکال به خداوند منان با وحدت و ولایتمداری خود توطئه های استکبار جهانی و حامیان آنها را نقش بر آب کردند .
شیرازی گفت: هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی در خانه‌های مردم عراق عکسهایی از حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی بر دیوارها‌ نصب شده و این خود نشان دهنده قدرت و عظمت نظام الهی ما است.
وی به تحولات منطقه و همچنین موضوع سوریه اشاره و تصریح کرد: 5 سال پیش آمریکایی ها به سوریه حمله کردند تا جلو اقتدار و پیشرفت ایران را در منطقه بگیرند ولی به حول و قوه الهی قدرت ما روز به روز ارتقا یافت و هم اکنون حتی در مذاکرات مربوط به سوریه آمریکا را راه هم نمی‌دهند.
این مسئول گفت: توطئه کنونی استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره گیری از فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی و ماهواره است که موضوع مهمی است و باید همه در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان با درایت ایستادگی کنیم.
شیرازی گفت: به رغم توطئه گسترده فرهنگی کفر جهانی جوانان این مرز و بوم همچنان گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده ایثار و فداکاری در راه دین و ارزش های الهی هستند و دست از اهداف نظام خود بر نمی دارند.
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دومین ویژه برنامه یادبود شهدای مدافع حرم استان یزد با عنوان سوره‌های سرخ با حضور مردم ولایتمدار در جوار قبور منور هشت شهید گمنام در تکیه امیر چقماق برگزار شد.
استان یزد با یک میلیون و 100 هزار نفر جمعیت سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و 140 شهید گمنام و هشت شهید مدافع حرم در یزد مدفون هستند.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.