به گزارش روز جمعه روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران یزد ، رضا زارع رشکوئیه در نشست تکریم و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تفت با اشاره به جایگاه و مرتبت والای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، خدمت به آنان را موهبتی از جانب حق تعالی خواند و افزود: بنده به کسب این توفیق افتخار می کنم و شکزار درگاه خداوند بوده و هستم.
وی ضمن برشمردن خصلت های مومن واقعی تصریح کرد: مدارا و تکریم مردم و همچنین صبر بر حوادث و سختی ها از جمله خصلت های مومنان است که در کارکنان خدوم بنیاد شهید می توان به وضوح آن را مشاهده کرد.
همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و آرزوی سلامتی برای جانبازان و ازادگان سرافراز از خدمات صادقانه محمد جواد مقنی زاده یادگار دوران دفاع مقدس و رئیس سابق بنیاد تفت قدردانی کرد.
احمد ابراهیمی با اشاره به برنامه های مختلف بنیاد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: تکریم جامعه ایثارگری یکی از مهمترین اهدافی است که بنیاد با اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مراجعه خادم به مخدوم در صدد تحقق آن است.
وی با تاکید بر لزوم تعامل سازنده با مسئولان محلی تصریح کرد: بنیاد بدون کمک و مساعدت امام جمعه، فرماندار و سایر دستگاه های اجرایی نمی تواند وظایف خود در قبال جامعه ایثارگری به نحو مطلوب انجام دهد لذا دست یاری مسئولان را به گرمی می فشارد.
در این نشست ضمن قدردانی از مقنی زاده ، احمد محمودی میر هاشم به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تفت معرفی شد.
شهرستان تفت 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و اکثر قبور شهدای آن به ساماندهی نیاز دارد.
استان یزد با یک میلیون و 100 هزار نفر جمعیت سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.