به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام کاظم راشد یزدی چهارشبه شب در جمع دانشجویان یزد افزود: مدرک زمانی ارزش دارد که در قبال آن انسان بر معرفت و ارزش های الهی و انسانی خود بیفزاید .
وی ادامه داد: علم و دانش و کسب مدرک در دانشگاه ها هنگامی دارای ارزش و اعتبار است که دانشجو مسلح به سلاح زمان باشد و در پی بررسی و تحلیل رویدادها بر آید و در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی حضوری آگاهانه داشته باشد.
استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: زمان شناسی و درک مسائل و نیازها در عرصه های مختلف و توطئه های دشمنان مسائل مهمی هستند که دانشگاهیان باید در آنها پیشگام باشند.
راشد یزدی گفت: اگر فردی و بخصوص یک دانشجو و دانشگاهی زمان شناس نباشد قطعا در زندگی و عرصه های مختلف نمی تواند موفق باشد بنابراین باید همواره درک درستی از مسائل داشت.
وی افزود: انسان تنها برای خوردن و آشامیدن خلق نشده که اگر چنانچه اینگونه باشد قطعا فقط مسیری افقی از گهواره به گور را طی می‌کند و هیچ ارزشی برای او ندارد.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: دانشگاهیان باید از فرصت های خود در کسب علم و دانش بر اساس شرایط و مقتضیات زمان در سایه کسب رضایت خدا و بندگان او بکوشند .
راشد یزدی گفت: زمانی دانشگاهیان ما موفق هستند و به اهداف متعالی دست خواهند یافت که با تحصیل خود گره ای از مشکلات جامعه و مردم باز کنند که این امر یک موضوع بسیار مهم محسوب می شود .
استان یزد افزون بر 100 هزار دانشجو دارد که در 60 مرکز آموزش عالی در یزد و مناطق تابعه تحصیل می کنند.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.