به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مراسم همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بخصوص سرداران و فرماندهان شهید تیپ18 الغدیر برگزار گردید.
در این مراسم معنوی حجت الاسلام کاظم راشد یزدی از اساتید حوزه و دانشگاه با اشاره به آیات و روایات در درباره مقام شهید و شهادت و خصوصیات فرماندهان دلاور تیپ همیشه پیروز الغدیر به سخنرانی پرداخت.
وی ادامه داد: شهدای تیپ پیروز 18 الغدیر استان یزد هر کدام در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در تحقق اهداف و آرمان های آن دوران داشته اند و عزت و اقتدار ما مدیون فداکاری و ایثار شهیدان است.
استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: باید با برگزاری اینگونه مجالس نسل جوان را در جریان دفاع مقدس و نقش فرماندهان و رزمندگان اسلام قرار داد که اگر موفقیتی وجود دارد بخاطر کسانی است که جانانه از کشور دفاع کرده اند.
راشد یزدی گفت: دشمنان بشدت به دنبال تضعیف ارزش ها و ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی هستند و قطعا با فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقای بینش و بصیرت می توان توطئه های آنها را خنثی کرد.
شهدا منتظر قائم ، عاصی زاده ، جعفر زاده ، آقابابایی ، قهاری سعید و الله دادی جزو فرماندهان تیپ الفدیر در 38 سال گذشته بوده اند.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6197خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.