به گزارش ایرنا، علیرضا ابوالحسنی روز چهارشنبه در ششمین نشست صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی این شهرستان اظهارداشت: بحث صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی موضوعی مهم و گسترده ای است که مورد تاکید دولت تدبیر و امید نیز هست که در این راستا از سوی رییس جمهوری منشور حقوق شهروندی ابلاغ گردیده است.
وی افزود: عملی کردن حقوق مردم بر حاکم و حاکم بر مردم طبق فرمایش حضرت علی ( ع ) موضوعی مهم و قابل تحملی است که باید مدنظر مسوولان قرار گیرد.
معاون فرماندار اشکذر خاطر نشان کرد: خیلی از مشکلات و موانع موجود در مسیر خدمت رسانی مدیران و مسوولان از طریق افزایش سطح آگاهی مردم از حقوق شهروندی خود حل خواهد شدکه وظیفه مسوولان است آگاهی بخشی و اطلاع رسانی لازم به مردم را در این راستا در دستور کار خود قرار دهند.
وی بر ضرورت برنامه ریزی به منظور خدمات رسانی مناسب به گردشگران و مسافران و نیز جلوگیری از تضییع وقت و حقوق آنان در ایام نوروز امسال اشاره کرد و تصریح نمود: عضویت گروه بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در ستاد خدمات سفر بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مرکز شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری استان یزد قرار دارد.
7546/6197خبرنگار: سعیده السادات خاتمی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.