به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد رستگاری روز چهارشنبه در بازدید از تقاطع غیرهمسطح و برخی فضاهای سبز این شهر در مسیر اصلی افزود: گسترش فضاهای سبز به همت مضاعف و همکاری همگان نیاز مبرم دارد.
وی با بیان اینکه در طول سال و ایام نوروز بخاطر موقعیت مهریز که کنار جاده اصلی تهران ، بندرعباس قرار دارد مسافران زیادی وارد شهرستان می شوند بر گسترش فضاهای سبز بین راهی تاکید نمود.
فرماندار مهریز خاطر نشان کرد: برای گسترش و نگهداری فضاهای سبز در این شهرستان ظرفیت های خوبی وجود دارد که باید از همه آنها برای تحقق هدف ها استفاده کرد.
رستگاری همچنین به افتتاح تقاطع غیرهمسطح این شهرستان اشاره و ایجاد فضای سبز آن را یک ضرورت ذکر کرد و از مسئولان مرتبط خواست با همکاری مردم برای انجام آن بکوشند.
فرماندار مهریز گفت: ایجاد فضای سبز مناسب شهری در کنار توجه به مبلمان و زیباسازی شهر از جمله وظایف مهم شهرداری است که باید با جدیت پیگیری شود.
رستگاری با قدردانی از جو همکاری بین دستگاه های مختلف در انجام برنامه های فضاهای سبز و مبلمان شهری بر تسریع و پیگیری آنها تا حصول نتیجه تاکید نمود.
در این بازدید که شهردار و رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهریز حضور داشتند موضوع ایجاد فضاهای سبز بخصوص در مسیر ورودی و داخل و اطراف تقاطع غیرهمسطح مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
طرح ملی تقاطع غیرهمسطح وردی شهرستان مهریز در سالگرد انقلاب اسلامی در سالجاری افتتاح شده که فضای سبز آن همچنان باقی است.
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در کنار جاده اصلی تهران ، بندرعباس قرار دارد و همه ساله در ایام نوروز میزبان خیل مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است .
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.