مصطفی سالاری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: داوطلبان کاندیداتوری در حوزه های انتخابیه یزد، زارچ، شاهدیه و حمیدیا می توانند با در دست داشتن مدارک کامل از تاریخ 30 اسفند ماه لغایت 6 فروردین ماه به ستاد انتخابات شهرستان یزد واقع در فرمانداری یزد به آدرس خیابان امام خمینی(ره)، خیابان شهید ابراهیمی مراجعه نمایند.
رییس ستاد انتخابات شهرستان یزد افزود: داوطلبان برای ثبت نام اصل کارت ملی و شناسنامه عکس دار، چهار قطعه عکس جدید 4×3، دو نسخه تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی، اصل و تصویر مدرک تحصیلی معتبر را به همراه داشته باشند.
وی داشتن حداقل سن 25 سال تمام در زمان ثبت نام را از دیگر شرایط ثبت نام برشمرد و گفت: داشتن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم و یا معادل آن برای شورای اسلامی شهرهای تا 20 هزار نفر جمعیت و داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس یا معادل آن برای شورای اسلامی شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت از دیگر شرایط ثبت نام است.
سالاری با اشاره به اینکه برابر قانون اشخاص جانباز، آزاده یا فرزند شهید از یک مقطع تحصیلی بالاتر بر خوردار هستند، ارائه گواهی قبول استعفا برای اشخاص مشمول ماده 28 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم از خدمت برای مردان را از دیگر شرایط ثبت نام شوراهای اسلامی برشمرد.
فرماندار یزد همچنین با اشاره به ارائه گواهی عدم سوء پیشینه که تاریخ صدور آن بیش از 3 ماه نگذشته باشد گفت: بدین منظور لازم است از همین امروز پس از اخذ معرفی نامه از فرمانداری به مراجع ذیربط مراجعه نمایند.
29 اردیبهشت ماه 1396، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
7537/ 6197 خبرنگار: مسعود میرجلیلی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.