به گزارش ایرنا آیت الله سید محمد رضا مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر یزد افزود: تک تک ما در سرنوشت کشور، نه تنها در کوتاه مدت بلکه دراز مدت سهیم هستیم زیرا تصمیماتی که توسط قوه مجریه گرفته می شود آثار آن تا دهها سال و بلکه بیشتر ادامه دارد.
وی اظهار کرد: فکر نکنید که تصمیم گیریها برای مدت چهار سال است بلکه برخی قراردادها و برنامه ریزی ها در زندگی ما و نسل های آینده ما اثر می گذارد.
امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه مردم از هم‌اکنون افرادی که احتمال کاندیدا شدن آنها وجود دارد را رصد کنند خاطر نشان کرد: به فردی رای دهید که پایبند به قانون اساسی ، ولایت فقیه ، خط امام ، مدبر ، متقی و از همه نظر اصلح باشد.
مدرسی یادآور شد: باید کسی را انتخاب کنید که خط امام راحل را بدون تعبیر قبول داشته باشد زیرا تجربه 38 سال انقلاب اسلامی نشان داده است پیروی از خط امام (ره) ، ولایت فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری بیمه کننده تعالی کشور است و تخلف از این مسیر ضایعه ای بزرگ است.
امام جمعه موقت یزد با اشاره به تصویب برنامه پنج ساله ششم که خط مشی اقتصادی، اجتماعی و حتی به نوعی سیاسی کشور را در پنج سال آینده ترسیم می‌کند گفت: حق بود که این برنامه قبل از پایان برنامه پنج ساله قبلی، تهیه و تقدیم مجلس می‌شد تا هنگام پایان یافتن برنامه پنجم اجرا می شد.
وی با اشاره به لایحه بودجه که هنوز به دست شورای نگهبان نرسیده و در مجلس در حال بررسی است ادامه داد: بودجه در عین اینکه باید تورم را مهار کند و اجازه ندهد قیمت‌ها به صورت افسارگسیخته بالا برود، باید افتصاد کشور را به حرکت در آورد.
امام جمعه موقت یزد تاکید کرد: برنامه نویسان و دست اندکاران بودجه کشور باید برنامه های آنها با سیاست های اقتصاد مقاومتی صدرصد همخوانی داشته باشد.
2088/6197 خبرنگار: کبری دانشی دهج** انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.