به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد رستگاری پنجشنبه شب در جمع بسیجیان مهریز در اردوگاه قدس این شهرستان افزود: هر اندازه که بتوانیم بیشتر از همراهی نیروهای مردمی برخوردار شویم به همان میزان مشارکت مردم افزایش خواهد یافت.
وی ادامه داد: از عرصه های مهم و سرنوشت سازی که باید زمینه حضور حداکثری و پرشور آحاد مردم ولایی و انقلابی و بسیج در آن فراهم شود مسئله انتخابات است.
فرماندار مهریز تصریح کرد: ملت ایران در 38 سال گذشته در کنار نظام و انقلاب اسلامی با همراهی مسئولان از دستاورهای انقلاب اسلامی دفاع کرده اند و همچنان به این همراهی و مشارکت نیاز است.
رستگاری گفت: حضور گسترده مردم و همراهی آنها با طرح ها و برنامه های مختلف خود موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه نظام و انقلاب مقدس اسلامی است و باید این هدف تداوم یابد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهریز هم گفت: جهاد مسلحانه و جهاد اقتصادی دو رکن اصلی پیشرفت مملکت و مصون ماندن از توطئه های دشمنان است.
سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون شهیدان ، مشارکت مردم در عرصه های مختلف ، بصیرت ، دشمن شناسی و ولایتمداری آنها است.
وی بر آمادگی نیروهای بسیجی شهرستان در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری تاکیدکرد و از حضور بسیج در صحنه قدردانی نمود.
شهرستان مهریز 30 هزار بسیجی و 200 پایگاه مقاومت دارد و در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
6197/ 7536 خبرنگار:کاظم سبحان زاده ** انتشار: محمد حسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.