عباس افزونی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به طرح پرونده شکوائیه ای از سوی مربی سابق تیم فولاد یزد ( دینکو جلیچیچ ) از کشور کرواسی طرف قرار داد باشگاه فولاد یزد به تازگی فیفا در نامه ای خواستار پرداخت مطالبات این مربی شد.
وی ادامه داد: بر اساسی مفاد پرونده شکوائیه دینکو ، باشگاه فولاد یزد باید در مجموع افزون بر چهارمیلیارد ریال از باقی مانده قرارداد ، بابت فسخ قرار داد و همچنین هزینه دادرسی به این مربی خارجی پرداخت کند.
دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال استان یزد گفت: طبق مفاد بخشنامه فدراسیون فوتبال ، عدم پرداخت مبلغ مورد نظر توسط باشگاه فولاد یزد موجب کسر امتیاز ، محرومیت از نقل و انتقالات ، محرومیت از حضور در ادامه مسابقات و سقوط به لیگ های پایین تر می شود.
افزونی گفت: فیفا در نامه خود به فدراسیون فوتبال طبق مقررات به دنبال حل اختلافات با پرداخت میزان بدهی توسط باشگاه فولاد یزد است که باید با جدیت توسط مسئولان باشگاه پیگیری و به موقع اقدام شود.
تیم فوتبال فولاد یزد که به تازگی به نام وحدت در ادامه مسابقات حضور دارد تنها نماینده استان در لیگ آزادگان است که هم اکنون با 19 امتیاز در رده هفدهم جدول 18 تیمی این رقابت ها قرار دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.