به گزارش ایرنا ، حمیدرضا نصیری زاده روز شنبه در هشتمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد پس از پایان این نشست در گفتگو با خبرنگاران به ارائه مصوبات شورا پرداخت و تصریح کرد: در این نشست، شیوه نامه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شیوه نامه اصلاحی پس از ارائه نظرات اعضای شورا مجددا به شورای برنامه ریزی ارائه شود.
وی افزود : در بخش دیگری از این نشست جایگاه اعتباری درآمدی استان در لایحه بودجه 96 بررسی شد و میزان افزایش اعتبارات و رتبه استان در هرکدامیک از بخش ها اعلام شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص اعتبارات عمرانی استانی نیز گفت: 1405 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی برای استان پیش بینی شده که علیرغم رشد 14.7 درصدی، استان در رده 26 قرار دارد.
این مقام مسئول به وضعیت اعتبارات ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه نیز پرداخت و ادامه داد: استان با 1531 میلیارد ریال اعتبار در رده 26 کشور قرار دارد.
وی افزود: در ادامه، گزارشی از روند توزیع اسناد خزانه اسلامی توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ارائه شد و تاکید شد تا دستگاه های اجرایی در موعد مقرر اسناد خود را بمنظور جذب اعتبارات ارائه نمایند.
به گفته نصیری زاده ، شورای برنامه ریزی همچنین توزیع اعتبارات ماده 12 قانون بودجه و باز توزیع اعتبارات بند ج تبصره 6 را بر اساس اصلاحیه قانون بودجه به تصویب رساند.
1968/6197خبرنگار : محمودرضا رحمانی ** انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
@irnayazdd

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.