به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد سلطانی فر یکشنبه این مطلب را در نشست با حضور محمدصالح احمدی رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی و علی غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد.
وی، همدلی مسئولان دانشگاه جامع علمی و کاربردی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد را غنیمت دانست و افزود: این همدلی و همراهی پشتوانه پیشرفت علمی و عملی مراکز علمی کاربردی بوده و خواهد بود.
سلطانی فر با تبیین اهداف مراکز علمی و کاربردی ادامه داد: سرفصل های درسی در این مراکز بر اساس نیازهای روز است و حسن این مراکز در آن است که دست را در تغییر سرفصل ها باز کرده اند، به طوری که سرفصل ها، مرتب به روز می شوند.
وی اضافه کرد: حتی مدرسان می توانند بر روی جدیدترین مطالب علمی و درسی روز که هنوز در سرفصل موجود نیست، کار کنند.
رئیس موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی فرهنگ و هنر کشور پیش بینی کرد که دانشگاهها در مهر ماه 1397 با افت شدید دانشجو مواجه شوند.
در این نشست که احمدرضا قدیریان سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد و جمعی از مسئولان و مدرسان این مرکز نیز حضور داشتند، مدیران گروه مرکز به بیان مسائل آموزشی پرداختند.
سلطانی فر به همراه جعفر عطایی معاون اجرایی مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر در سفر یک روزه به یزد از بخش های مختلف مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد و نمایشگاه آثار گرافیک دانشجویان این مرکز دانشگاهی دیدن کرد.
اکنون هشت هزار دانشجو در 150 رشته تحصیلی در مقطع کاردانی و کارشناسی در 23 مرکز فعال دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد مشغول به تحصیل هستند.
7532/ 5054 تنظیم کننده: سعید صادقی مقدم**انتشار : بهنام احمدی *
irnayazdd@

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.