به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد رضا طالبیان روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اظهار داشت: مسوولان خدمتگزار مردم باید قدر جایگاه خود را بدانند چون بعد از وظیفه بندگی خدمت به مردم ارزش و جایگاه بالاتری دارد.
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان هم خدمت به مناطق محروم و روستایی را از اهداف مهم این سازمان برشمرد و تصریح نمود: بسیج جامعه پزشکی استان در راستای رفع محرومیت و خدمتی صادقانه به مردم اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی نموده است.
جواد قادری اعزام تیم 15 نفره تخصصی و فوق تخصصی جامعه پزشکی استان به جزیره ابوموسی و تنب بزرگ همزمان با دهه فجر را یکی از برنامه های تدوین شده سال 95 این سازمان عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: بسیج جامعه پزشکی استان در نظر دارد چهارمین بیمارستان صحرایی را در تاریخ 16 الی 20 اسفند ماه در یکی از مناطق زارچ یا شاهدیه برپا نماید.
محمد علی شاه حسینی فرماندار اشکذر تشکیل بسیج را یکی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام خمینی ره عنوان کرد واظهار داشت: عملکرد بسیج در دوران پس از انقلاب درخشان جلوه نموده است .
وی بر استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی استان در خدمت رسانی به مناطق محروم و به ویژه روستاها در قالب بیمارستان های صحرایی تاکید کرد.
در این مراسم از زحمات قاسم میر جلیلی تقدیر و احمد مختاری به عنوان مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اشکذر معرفی شد.
مرکز شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری استان یزد قرار دارد.
7546/6197 خبرنگار: سعیده السادات خاتمی ** انتشار : فلاح

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.