به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد رستگاری عصر روز چهارشنبه در اجلاس دوره ای اصناف استان یزد در مهریز افزود: اگر اصناف مختلف در این خصوص مهم که مورد تاکید دولت و نظام است اقدام لازم نداشته باشند سبب رکود بازار و ایجاد مرکز دلالی می‌شود که در نهایت موجب آسیب به کشور و خود اصناف و بازاریان است.
وی ادامه داد: برای مقابله با ورود کالای قاچاق به بازار ، اصناف و کسبه بسیار نقش آفرین هستند و باید وظایف خود را بصورت جدی و عملی در قالب یک برنامه مدون و با همکاری بخش های مختلف انجام دهند.
فرماندار مهریز در ادامه به اهمیت مدیریت اصناف توسط خود آنها اشاره و تصریح کرد: کاهش تصدی گری دولت در بخش های مختلف همواره موضوعی مهم و مورد تاکید بوده و باید به آن بیش از گذشته عنایت داشت.
رستگاری گفت: توجه دستگاه های مسئول در راستای رفع مشکلات و احقاق حق اصناف از موارد اساسی است که تاکنون برای آن فعالیت های انجام گرفته و باید با قوت همچنان تداوم یابد.
فرماندار مهریز ضمن قدردانی از تلاش های اصناف در خدمات رسانی به جامعه و مردم اظهار داشت: هیچ نوع اجحافی در حق مصرف کننده و یا اصناف در جامعه ما پذیرفته نیست.
رستگاری همچنین گفت: حل مشکلات کسبه ، اصناف و اتحادیه های مختلف باید با مشارکت و همفکری همه مجموعه های دست اندرکار ، مردم و مسئولان اجرایی با قوت پیگیری شود.
اجلاس دوره ای اتاق اصناف شهرستانهای استان با بررسی مسائل و مشکلات در شهرستان مهریز برگزار شد.
شهرستان مهریز دارای افزون بر سه هزار واحد صنفی است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.