ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس، دهم آذرماه آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه داشت و بررسی صلاحیت ها  از مراجع چهارگانه در دست انجام است.

این انتخابات همزمان با سراسر کشور  در چهار حوزه انتخابیه استان یزد از جمله مهریز دوم اسفندماه برگزار می شود  و تعداد داوطلبان به ۲۴۶ نفر رسید.

پس از اعلام تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده  وآغاز رقابت های انتخاباتی در استان ، چهار نفر برای مدت چهار سال  در مجلس شورای اسلامی که ۲۹۰ نماینده دارد، انتخاب می شوند. 

محمدجواد برزگر شامگاه دوشنبه در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه بصیرت افزود: حضور پرصلابت مردم در انتخابات پیش رو موجب عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی است .

وی ادامه داد: تمام عوامل برگزار کننده انتخابات باید طبق مقررات فقط به وظایفی که قانونگذار بر عهده آنها گذاشته است عمل کنند و حافظ و امانتدار رای مردم باشند که کاری مهم و تعیین‌کننده است.

معاون فرماندار مهریز در خصوص حماسه نهم دی گفت: این حماسه ، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان و نماد بصیرت و استقلال طلبی ملتی است که برای حفظ اصول انقلاب و اسلام ایستادند.

برزگر با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز ۹ دی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته  در دی ماه سال جاری بیش از ۳۰ برنامه برای بزرگداشت این روز تاریخی و ملی در این شهرستان در نظر گرفته شد.

این مسوول افزود: دستگاه‌های اجرایی باید همه توانمندی، ظرفیت‌ها و امکانات خود را برای بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر دهه بصیرت در شهرستان به کار گیرند.

برزگر همچنین با تاکید به جلب مشارکت تشکل‌ها و جوانان در اجرای برنامه‌ها با همکاری ستاد مراسم در شهر و روستاها ،بر مردمی برگزار شدن برنامه‌های نهم دی توسط هیات‌ها و همکاری مسئولان تاکید کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.