در اجرای قانون انتخابات، این افراد به همراه پنج عضو علی البدل از بین ۳۰ معتمد محلی انتخاب شدند،،پس از رای گیری عباس اقبال ، محمدرضا خادمی ، سید محمود میر ابوالقاسمی ، سید عبد الحمید رضوی ، حسین فلاح ، عباس کاظمیان ، احمد قاسمی و حسن رزاقی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات مجلس در این شهرستان تعیین شدند.

همچنین عبدالله بزم ، علی اصغر خوش خوش آبادی ، اکبر فلاح ، علی اصغر جلیلی و سید حسن رضوانی نژاد به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بهاباد انتخاب شدند.

رییس ستاد اجرایی انتخابات بهاباد در این جلسه بار دیگر بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در کنار اعتمادسازی در میان افکار عمومی تأکید کرد.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی تصریح کرد : مقدمات کار برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی مطابق دستورالعمل انتخاباتی فراهم است.

همچنین سیدمهدی طلایی مقدم، دبیر ستاد انتخابات استان یزد سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفته بود: ثبت‌نام داوطلبان از ۱۰ آذرماه آغاز شد و تا ۱۶ ماه جاری ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات وزارت کشور، سفارت‌خانه جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و فرمانداری‌های ‌مرکز چهار حوزه انتخابیه در استان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه  برای برگزاری انتخابات مجلس در استان یزد ۷۵۵ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شد، افزود: تعداد شعبه های اخذ رای در انتخابات اسفند ماه در این استان نسبت به دوره قبلی همین انتخابات ۴.۶ درصد افزایش دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان عوامل دخیل در چهار حوزه انتخابات استان در حال حاضر را یک هزار و ۳۰۰ نفر ذکر کرد و گفت: تا زمان برگزاری انتخابات، این تعداد به بیش از هشت هزار نفر خواهد رسید.

مجلس شورای اسلامی ۲۹۰ نماینده دارد که دوره نمایندگی آن چهار سال است.

شرایط داوطلبی برای ثبت نام در مجلس حداقل ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال ،دارای مدرک کارشناسی ارشد و تابعیت جمهوری اسلامی  است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.