حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه امروز این شهر به حوادث اخیر و فتنه دشمن علیه انقلاب‌اسلامی اشاره کرد و افزود: هوشیاری و حضور مردم بعد از فراخوان مقام معظم‌رهبری در صحنه و لبیک به توصیه‌های معظم‌له موجب شکست دشمن شد.

وی ادامه داد: رهبری گرانقدر انقلاب‌اسلامی از حضور پرشور مردم در برابر دشمنان و افرادی که چشم دیدن عزت و امنیت کشور را ندارند قدردانی کردند و این نشان‌دهنده درایت و بصیرت مردم و ولایتمداری همگان در مسیری است که نظام  تعیین کرده است.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: تاریخ انقلاب‌اسلامی ما به خوبی گویای این مطلب است که هر جا مردم تابع اوامر ولایت‌فقیه بوده‌اند دشمنان در اهداف شیطانی خود متحمل شکست و زبونی شده‌اند و باید این مسیر و هدف تداوم یابد.

محی‌الدینی به نقش حضور مردم و ایستادگی در بخش‌های مختلف و مقاطع گوناگون بر اساس ضرورت جامعه و منویات مقام معظم‌رهبری پرداخت و از همراهی و ایستادگی همگان در برابر دسیسه‌های استکبارجهانی قدردانی کرد.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا با برنامه‌ریزی در حل مسائل و نظارت بر فعالیت‌ها بیش از گذشته نقش آفرین باشند تا فشارها کمتر شود.

محی‌الدینی تاکید کرد: مردم گوش به فرمان مقام معظم‌رهبری هستند بنابراین در مقابل، مدیران اجرایی باید نسبت به حل نیازها و مشکلات بخصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی بر تلاش خود بیفزایند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد .

        

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.