حجت‌الاسلام سیدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته وی با بیان اینکه باید به اعتراضات قانونی مردم پاسخ منطقی داده شود، تاکید کرد: مردم نظام، انقلاب و ولایت را دوست دارند و باید با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی، همواره پاسخگوی انتقادات درست شهروندان بود که این مهم جزو اهداف اصلی نظام بوده است. 

وی همچنین با تفکیک کسانی که نسبت به برخی سیاست‌ها اعترض دارند از اغتشاشگرانی که دست به تخریب اموال عمومی می‌زنند، افزود: انتظار از مسئولان قوه قضاییه این است که با آشوبگرانی که در حوادث اخیر به مردم، اموال عمومی و دولتی آسیب رساندند، قاطعانه برخورد شود.

آیت اللهی ادامه داد: برخی از آشوبگران وابسته به دشمن در حوادث اخیر در برخی مناطق کشور نقش تخریبی زیادی علیه اموال مردم و نظام داشتند که باید با اقدام جدی و به موقع با اینگونه افراد برخورد شود تا درس عبرتی برای معاندان علیه میهن‌اسلامی باشد.

امام جمعه موقت یزد رهنمودهای مقام معظم‌رهبری در خصوص حوادث اخیر و هوشیاری مردم و مسئولان در برابر فتنه‌ها را مهمترین عامل کنترل آشوب‌ها دانست و تصریح کرد: باید همواره برای تحقق اوامر رهبری فرزانه انقلاب و شکست توطئه‌های دشمنان در صحنه حضور داشت.

نمازجمعه در 28 محل در استان یزد اقامه می‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.