سرتیپ عبدالرضا آزادی پنجشنبه‌شب در حاشیه برگزاری  جشنواره سرود و  تواشیح بسیجیان استان یزد در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته پیش‌بینی می‌شود سالانه تعداد این گروه‌ها تا ۲ برابر افزایش یابد .

وی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه مهم فرهنگی و هنری در بین بسیجیان در سطح پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی در کشور وجود دارد و شناسایی و تقویت آنها جزو اولویت‌های معاونت فرهنگی بسیج است.

این مسئول اظهار داشت: تشکیل گروه‌های  سرود در پایگاه‌های مقاومت همواره موجب شناسایی و جذب جوانان است و برای تقویت آنها تاکنون اقدام‌های خوبی صورت گرفته و این روند با قوت از سطح شهرستان‌ها، استان‌ها و ملی ادامه دارد.

آزادی خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت بسیج و گروه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای انتقال مفاهیم دینی ، انقلابی و ارزش‌های انسانی در بین مردم بخصوص نسل جوان بیش از گذشته با همکاری سایر مجموعه‌ها در کشور استفاده کرد.

وی با اشاره به تهدیدنرم دشمنان علیه انقلاب‌اسلامی و جوانان به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد زمینه مناسب ترویج ارزش‌های انقلابی و معنوی به عنوان یک مسئله مهم تاکید کرد.

معاون فرهنگی بسیج مستضعفین تصریح کرد: راه انتقال فرهنگ ایمان، ایثار ،شهادت و بسیج به نسل جوان قطعا عرصه فرهنگی، هنری و ادبی و اجرای سرود و تواشیح است و باید برای گسترش آن بیش از گذشته اقدام کرد.

آزادی بیان داشت: زبان هنر زبان دفاع از اهداف و آرمان‌های والای انقلاب‌اسلامی است و بسیج با همه قدرت قوت برای تحقق اهداف‌انقلابی و ماموریت خود از هیچ کوششی در این بخش دریغ نمی‌کند.

جشنواره استانی سرود و تواشیح بسیج استان یزد با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در سالن دانشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد و در پایان گروه‌های برتر تجلیل شدند.

استان یزد ۸۰ گروه سرود و تواشیح بسیج دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.