حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به آغاز مرحله دوم آزادسازی این گروه از زندانیان افزود: استفاده از مشارکت‌های مردمی بخشی از این اقدام است که تاکنون تعدادی از مردم با مراجعه به امامزادگان و بقاع متبرکه وجوه خود را واریز کردند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان اوقاف، جلساتی را با اداره کل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان برای شناسایی زندانیان و در نظر گرفتن اولویت‌ها برگزار کرده اند گفت: همچنین فعالیت دیگر در این زمینه برگزاری جلسات و هماهنگی با خیران و واقفان و مردم برای مشارکت در این امر خداپسندانه است.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه یزد اظهارداشت: فعلاً منتظر مشارکت‌ها هستیم تا به جمع‌بندی نهایی برسیم و امیدواریم بتوانیم تعداد زندانیان بیشتری را به کانون خانواده بازگردانیم .

زارع زاده با اشاره به اینکه در مرحله اول در روز عید غدیر ۱۲ زندانی آزاد شدند، گفت: افرادی که در بین زندانیان انتخاب شدند، کسانی بودند که به دلیل مشکلات مالی و جرائم غیرعمد، زندانی شدند و به خاطر مبلغی جزئی خانواده‌های آنها نان آور نداشت و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کردند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد با بیان اینکه حضور نداشتن سرپرست خانوار سبب بروز آسیب‌هایی می‌شود افزود: یکی از فعالیت‌ها در استان شناسایی آسیب‌های اجتماعی است و با رصد این موضوع نبودن سرپرست خانوار را یکی از دلایل برخی آسیب‌های خانواده دریافتیم و در این زمینه کار گسترده‌ای برای آزادی زندانیان آغاز شد.

حجت الاسلام زارع زاده از عموم مردم و خیران دعوت کرد تا با مشارکت در این امر خداپسندانه خانواده‌ای را از مشکل مالی رها و سرپرست خانوار را به جمع عزیزان شان بازگردانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.