سیدمحمد رستگاری  در جلسه شورای ورزش مرکز استان با بیان اینکه تامین سلامت جامعه باید در اولویت قرار گیرد، افزود: ظرفیت‌های موجود شهرستان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و از تک‌روی در حوزه ورزش جلوگیری کنیم تا شاهد توسعه آن باشیم.

وی به ضرورت برنامه‌محوری در رویدادهای ورزشی اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر سند توسعه ورزش یزد تهیه و تدوین شد، برنامه‌های شهرستانی سند پس از اولویت بندی افق‌ها باید به عنوان معیار عمل اداره‌ها و دستگاه‌های شهرستانی قرار گیرد.

این مسئول به تشکیل کارگروه‌هایی به منظور اجرای راهبردهای سند در برش شهرستانی اشاره کرد و اظهارداشت: این کار گروه‌ها به صورت ویژه بر روی توسعه و ارتقا ورزش های همگانی، قهرمانی، ورزش بانوان، ورزش روستایی و تقویت باشگاه های ورزشی تمرکز و برای پیشبرد اهداف معین برنامه ریزی می کند.

به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد، رستگاری به ضرورت تقویت تربیت‌بدنی در اداره‌ها، پرداخت و اضافه کرد: مقرر شد، اداره‌ها نمایندگان دائم خود را به شورای عالی ورزش معرفی کنند زیرا این اقدام علاوه بر تامین سلامت کارمندان دولت، سبب افزایش بهره وری در امور و پاسخگویی به مراجعان می شود.

فرماندار یزد بیان داشت: در صورت افزایش سلامت شهروندان به تبع آن بهره‌وری نیز افزایش می‌یابد از سویی دیگر هزینه‌های آن نیز شرایط معکوسی خواهد داشت.

همچنین رییس اداره ورزش و جوانان یزد ، عملکرد ۶ ماهه اول سال ۹۸ را تشریح کرد و اظهار داشت. سعی بر این است، تعامل خوبی  بین اداره های مختلف  و اداره ورزش و جوانان شهرستان بوجود آوریم.

رضا نارگانی با تشکر از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی یزد به خاطر مشارکت خوب این ۲ نهاد در برنامه‌های ورزشی اظهار امیدواری کرد که با تشکیل شورای ورزش به صورت مرتب هم افزایی خوبی در بین اداره‌ها در زمینه توسعه ورزش شود.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۷۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارد، ۶۵ درصد از یک میلیون و  ۲۰۰ هزار نفر جمعیت یزد در مرکز این استان زندگی می کنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.